«Στο βαθμό αυτό, έχω ανοίξει μια χαραμάδα στη διαπαιδαγώγηση του κόσμου…»

«Υπάρχουν τώρα κουρεία όπου με δέχονται με κάποια ηρεμία όπως παλιά, καθώς και ξενοδοχεία, εστιατόρια και δημόσια κτίρια όπου μπορώ να μπω χωρίς να προξε­νήσω την αίσθηση ότι κάτι θα συμβεί. Μερικοί οδηγοί τρόλεϊ και λεωφορείων πλέον μου λένε απλώς καλημέρα όταν μπαίνω με το σκύλο μου και μερικοί σερβιτόροι που γνωρίζω με εξυπηρετούν με κλασική ανεμελιά. Φυσι­κά, ο στενός οικογενειακός μου κύκλος έχει πάψει προ πολλού να ανησυχεί χωρίς λόγο για μένα, το ίδιο και οι πιο κοντινοί μου φίλοι. Στο βαθμό αυτό, έχω ανοίξει μια χαραμάδα στη διαπαιδαγώγηση του κόσμου.»

Ioanna Gkertsou Photo

Το μικρό αυτό απόσπασμα, που περιγράφει την καθημερινή ζωή ενός τυφλού, το συναντάμε στις γραφές του Erving Goffman για το θεμελιώδες έργο του «Στίγμα», (1964), σελ. 123.

Στην φωτογραφία η Ιωάννα Μαρία Γκέρτσου, ιδρύτρια της «Lara» Guide-dog School,  με τη May της έναν από τους ελάχιστους Σκύλους Οδηγούς Τυφλών, που μπορούμε να συναντήσουμε περιηγούμενοι/ες στην καθημερινότητα της πόλης μας.

*Η φωτογραφία, που κοσμεί την ανάρτηση μας τραβήχτηκε απο την κυρία Angelika Enter.

Σχολιάστε

Filed under Με την δύναμη της εικόνας, Μετααναγνώσεις

Σχολιάστε

