«Σας εύχομαι υγεία κι ευτυχία»:

«Σας εύχομαι υγεία κι ευτυχία»:

Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία, αλλά δε μπορώ να κάνω το ταξίδι σας.
Είμαι επισκέπτης.
Το κάθε τι που αγγίζω με πονάει πραγματικά..
Κι έπειτα, δε μου ανήκει.
Όλο και κάποιος βρίσκεται να πει »δικό μου είναι».
Εγώ δεν έχω τίποτε δικό μου, είχα πει κάποτε με υπεροψία.
Τώρα καταλαβαίνω πως το τίποτε είναι τίποτε.
Ότι δεν έχω, καν, όνομα.
Και πρέπει να γυρεύω ένα κάθε τόσο.
Δώστε μου ένα μέρος να κοιτάζω. Ξεχάστε με στη θάλασσα.
Σας εύχομαι υγεία και ευτυχία.

Θόδωρος Αγγελόπουλος.


Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος πέραν της ευρέως γνωστής δημιουργικής του διαδρομής υπήρξε Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής του τελευταίου Διεθνούς Φεστιβάλ για την Αναπηρία «Emotion Pictures”, που πραγματοποιήθηκε στην χώρα μας το 2009.

Τα μέλη της Κίνησης Καλλιτεχνών με Αναπηρία εκφράζουν την βαθύτατη θλίψη για την απρόσμενη απώλεια μιας σπουδαίας καλλιτεχνικής παρουσίας, που τίμησε με το έργο και την στάση της την Τέχνη και τον Πολιτισμό στην Παγκοσμιότητα τους.

Το κενό, που καταλείπεται είναι δυσαναπλήρωτο, οι δε λέξεις φτωχές… δεν εξαρκούν να το περιγράψουν…

«Κίνηση Καλλιτεχνών με Αναπηρία.»

Αθήνα 25 Ιανουαρίου 2012.

Αναφορές:
«Τότε που ο Αγγελόπουλος έγραφε κριτικές Κινηματογράφου»

«Κίνηση Καλλιτεχνών με Αναπηρία – Facebook Page.
http://www.facebook.com/DisArtMove

Σχολιάστε

Filed under Μετααναγνώσεις

Σχολιάστε

